Хікару та го

Опис
Під час пошуків на горищі свого дідуся Хікару Шиндоу натрапляє на стару дошку для го. Доторкнувшись до неї, він чує таємничий голос, і невдовзі втрачає свідомість. Коли він приходить до тями, то виявляє, що голос все ще присутній і належить Фудзіварі Сай, духу стародавнього експерта з го. Інструктор з го японського імператора в епоху Хейан, Сай з пристрастю до гри виходить за межі часу і простору, дозволяючи йому продовжувати грати в свою улюблену гру як примарна сутність. Кінцева мета Сая - опанувати божественну техніку го, якої досі не досяг жоден гравець, і він прагне досягти цього, граючи в настільну гру через Хікару.
Незважаючи на те, що Хікару не цікавиться настільними іграми, він неохоче погоджується грати, виконуючи ходи за вказівками Сая. Однак, коли він знайомиться з молодим вундеркіндом Акірою Тоя, в ньому поступово спалахує пристрасть до гри. Натхненний новоявленим суперником, Хікару тільки починає свою подорож у світ го.